Известие

Collapse
No announcement yet.

ВТОРИТЕ СВЕЩИ !!!!!!!!!!!!! не се включват

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ВТОРИТЕ СВЕЩИ !!!!!!!!!!!!! не се включват

    Здравейте, случвало ли ви се е когато е студено и колата е студена да не работят ВТОРИТЕ СВЕЩИ след 2000 оборота. Секунди след като тръгна и се оправя

    Аз с паленето нямам никакъв проблем, пали само като и покажа ключа.
    Секунди след като тръгна се оправят. Не го прави всеки път,даже бих казал доста рядко, обаче днес вечерта ми се случи пак и не се оправи. Минах към 40км. градско в София и до края не работеха вторите свещи?!?

    Кажете какво е Вашето мнение и случвало ли му се е на някои досега?

    Благодаря предварително!!!
    Alfa Romeo 2.0 T.Spark 8V 1993г.

    www.vali-catering.com Най-Доброто Обслужване на Неприлично Ниски Цени!!! За членове на клуб АЛФА Ромео специални ОТСТЪПКИ!!!

  • #2
    А как го установи това? И кои са първи и кои втори?
    Alfa Romeo 155 1.8TS
    Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

    Comment


    • #3
      Колега, не съм сигурен дали точно в това е проблема. Опитай се да опишеш по-подробно поведението на колата, за да могат момчетата от форума да ти дадат полезен съвет.
      Това, което ти обясняваш за вторите свещи, не съм много сигурен, но си мисля, че е е невъзможно. Ако вторите свещи не работят, то въобще няма да пали колата . Казвам това, осланяйки се на принципа на работа на twinspark двигателите - първа свещ се възпламенява в цилиндър, който е във фаза на изпускане на изгорелите газове (средата се йонизира по-лесно и пробива м/у двата електрода на свеща се получава при значително по-ниско напрежение - около 500V). Тази верига индуцира многократно по-високо напрежение във вторичната намотка на същата бобина, което пък се подава към свеща на цилиндър, който е във фаза на сгъстяване на гориво-въздушната смес, преди работен ход. Обикновено са свързани 1-4 ; 2-3 цилиндри.
      Дано съм успял да ти го обясня правилно и разбираемо .
      AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
      Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Z:)m
        ...
        колега в много голяма заблуда си относно свещите и паленето

        поне мойта си пали и работи както само с едната бобина така и само с другата и абсолютно по нищо не можеш да разбереш дали колата работи на 8 или на 4 свещи ако не го знаеш предварително разбира се, вървежа също е почти същия както на 4 така и 8
        ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
        ALFA ROMEO 33 1.5 TI

        Comment


        • #5
          Костаки е прав.
          Имаш 2 бобини. Като едната подава искра за първата свещ на 1,2,3,4 цилиндър, а другата за втората свещ на 1,2,3,4. Даже на самите бобини - там от където тръгват кабелите за свещите има малки надписи с номерацията - кой кабел за кой цилиндър е.

          Най лесно е да на изгасен двигател да откачиш захранването на едната бобина и да пробваш да запалиш. Ако запали значи закачената бобина е наред, връщаш кабела и откачаш другата. Във форума съм чувал мнения че е възможно бобината да се ебава и ту да работи , ту не.
          Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
          ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от pr_00f
            Костаки е прав.
            Имаш 2 бобини. Като едната подава искра за първата свещ на 1,2,3,4 цилиндър, а другата за втората свещ на 1,2,3,4. Даже на самите бобини - там от където тръгват кабелите за свещите има малки надписи с номерацията - кой кабел за кой цилиндър е.

            Най лесно е да на изгасен двигател да откачиш захранването на едната бобина и да пробваш да запалиш. Ако запали значи закачената бобина е наред, връщаш кабела и откачаш другата. Във форума съм чувал мнения че е възможно бобината да се ебава и ту да работи , ту не.
            Тупан такоФ! Можеше по-просто да обясниш-На всеки цилиндър свещите получават ток от двете бобини!
            Аlfa 164 Super 2.5TD

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от virusalfa
              Първоначално публикувано от pr_00f
              Костаки е прав.
              Имаш 2 бобини. Като едната подава искра за първата свещ на 1,2,3,4 цилиндър, а другата за втората свещ на 1,2,3,4. Даже на самите бобини - там от където тръгват кабелите за свещите има малки надписи с номерацията - кой кабел за кой цилиндър е.

              Най лесно е да на изгасен двигател да откачиш захранването на едната бобина и да пробваш да запалиш. Ако запали значи закачената бобина е наред, връщаш кабела и откачаш другата. Във форума съм чувал мнения че е възможно бобината да се ебава и ту да работи , ту не.
              Тупан такоФ! Можеше по-просто да обясниш-На всеки цилиндър свещите получават ток от двете бобини!

              Да бе ама нали съм професор бе, какво е това просто обяснение. Всичко трябва да е сложно, по възможност и с илюстрации и графики.
              Ти кат си "прозст" даваш прости обяснения
              Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
              ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

              Comment


              • #8
                колега аз имах такъв проблем.при мен едната бобина беше избила и ясно се виждаше как прехвърчат искри отзад на бобината.оправията е просто нова.на мене ми се случи на морето и в бургас беше 130 лв.
                VANDER4ETO kara alfa 155 1.8 8v

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Kostadin

                  колега в много голяма заблуда си относно свещите и паленето
                  Възможно е да съм в грешка по въпроса... нямам необходимия практически опит, а разсъждавам само на база бедни теоретични познания
                  Е, важното е, че все пак има кой да откликне на младежа
                  AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                  Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                  Comment


                  • #10
                    Пояснения

                    Момчета, Първо благодаря на всички за бързите мнения.
                    А сега да обясня по-подробно за проблема:

                    Когато всичко е наред с алфата на която и да е предавка с нормално натиснат педал на газта колата ускорява до около 2000оборота и след това започва да ускорява чувствително по-бързо,все едно се включва турбина.


                    А сега не е така - няма никаква разлика след 2000 оборота.

                    Аз мислех че след 2000оборота се включват вторите 4 свещи и на това се дължи тази разлика в ускорението,но явно съм грешал.



                    КАКВО ТОЧНО СТАВА НА АЛФИТЕ Twin Spark ЧЕ ДЪРПАТ ТОЛКОВА МНОГО СЛЕД 2000 ОБОРОТА???????



                    ДАНО ДА СЪМ БИЛ ДОСТАТЪЧНО ЯСЕН.
                    Alfa Romeo 2.0 T.Spark 8V 1993г.

                    www.vali-catering.com Най-Доброто Обслужване на Неприлично Ниски Цени!!! За членове на клуб АЛФА Ромео специални ОТСТЪПКИ!!!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Пояснения

                      Първоначално публикувано от lvtuning
                      ...
                      е чак пък се едно се включва турбина не бих казал, а така също и не при 2000об, а може би се чувства някакво рязко дърпане на около 4к оборота

                      ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                      ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                      Comment


                      • #12
                        [quote=pr_00f]
                        Първоначално публикувано от virusalfa
                        Първоначално публикувано от "pr_00f":xfyv3366
                        Костаки е прав.
                        Имаш 2 бобини. Като едната подава искра за първата свещ на 1,2,3,4 цилиндър, а другата за втората свещ на 1,2,3,4. Даже на самите бобини - там от където тръгват кабелите за свещите има малки надписи с номерацията - кой кабел за кой цилиндър е.

                        Най лесно е да на изгасен двигател да откачиш захранването на едната бобина и да пробваш да запалиш. Ако запали значи закачената бобина е наред, връщаш кабела и откачаш другата. Във форума съм чувал мнения че е възможно бобината да се ебава и ту да работи , ту не.
                        Тупан такоФ! Можеше по-просто да обясниш-На всеки цилиндър свещите получават ток от двете бобини!

                        Да бе ама нали съм професор бе, какво е това просто обяснение. Всичко трябва да е сложно, по възможност и с илюстрации и графики.
                        Ти кат си "прозст" даваш прости обяснения [/quotefyv3366]
                        Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
                        ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
                        ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

                        Comment


                        • #13
                          Е баш това имах предвид картинки си трябват.
                          А ето и схема от мен за да бъде картинката пълна.
                          Под 2000 оборота този двигател е към 40 коня както се вижда - черната линия. на 3000 вече гони 80.
                          Иначе 1.8 и 2.0 моторите имат вариатор, но не знам на какви обороти се включва. Има доста голяма тема за вариатора в този раздел.

                          п.с. Червената линия не я гледай
                          Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                          ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                          Comment


                          • #14
                            Re: Пояснения

                            Първоначално публикувано от Kostadin
                            Първоначално публикувано от lvtuning
                            ...
                            е чак пък се едно се включва турбина не бих казал, а така също и не при 2000об, а може би се чувства някакво рязко дърпане на около 4к оборота

                            Абе тва турбината била страшна работа,бе-не знаех,че се включва като вентилатора в тоалетната...
                            Аlfa 164 Super 2.5TD

                            Comment


                            • #15
                              Не разбрах само защо даваш пример (Gogata) със скица от 16v.като колегата е с TS 8v.
                              166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                              Comment

                              Working...
                              X